Regn, dimma, vind.. och en aning sol

Den har veckan har inte varit lika handelserik som forra men det var skont att slappa lite. Under veckan sa var det mest engelskt vader(dimma, regn, vind och en liten aning sol om vart annat), sa jag gjorde inte sa mycket. Nagra korta promenader och lite tv + allt det vanliga. En liten tur in till stan blev det val ocksa.

I fredags gick jag och Julia pa bio och sag Angels & Demons. Den var faktiskt battre an vad jag hade vantat mig, helt klart battre an Da Vinci koden:P Men det kan ha lite att gora med alla flashbacks fran romresan med klassen forra aret. Det var riktigt kul att se alla platser vi var pa pa film.

I lordags var jag och Julia en svang pa stan. Luisa jobbade nastan hela helgen sa jag hann tyvarr inte traffa henne. Kopte The Duchess i alla fall sa pa kvallen sag jag den med Lisa. Jag tycker att den var superbra! Blev aven att se slutet av Eurovision song contest. Det var mycket roligare att se har an hemma eftersom han som kommenterade gjorde narr av alla. Tyckte att det var ett bra satt att gora det pa. Nar alla latarna ar sa daliga som de ar sa gjorde humorn mellan dem mycket lattare att se:P Jag tyckte att vinnarlaten var lika dalig som de andra latarna.. men jag ar nog ingen schlagermanniska:P Tycker att det ar lite trakigt med en musiktavling dar alla bara rostar pa sina grannlander. Sveriges lat var inte heller bra(eller i alla fall inte det lilla jag horde av den), men efter ABBA sa kan man nog ta nagra daliga latar;)

I sondags hallregnade det nastan hela dagen sa jag satt in och sag back to the future med familjen. De hade ett maraton pa tv, sa det blev en ratt mysig dag:D

Familjen aker pa semester till Egypten pa fredag och pappa kommer pa mandag och pa tisdag aker vi till the lake district sa jag kommer definitivt att ha mer att skriva om i nasta inlagg:D

Ha det sa bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0