Bath och en massa mat

Det har har varit en san dar vecka som kanns jattelang, men jag kan inte riktigt komma pa vad jag har gjort. Var ute och gick ratt mycket under veckan for vadret var okej de flesta dagarna, inte som forra veckan men inte daligt sa det var skont.

I torsdags sa lagade jag en japanska nudelratt som heter yaki soba, det var faktisktvaldigt gott om jag far saga det sjalv:P Men det var en san dar grej som ser latt ut men som anda tar ratt lang tid pa grund av massa smagrejer som maste goras, till exempel att rosta sesamfron.. Men det blev i alla fall gott i slutandan :D

I fredags sa hade jag en lugn morgon och sen sa gick jag ut pa en riktig langpromenad igen. Sag en pakord gravling ocksa, kanske inte later sadar jattekul, men den var mycket storre an vad jag trodde att gravlingar var, stora tander hade den ocksa:P
 Pa kvallen bestallde Lisa hem kinamat, och det var nog den godaste kinamat jag har atit tror jag. All asiatisk mat ar sa mycket godare har an vad den ar hemma, tror att de har battre ravaror for sant har.. eller sa ar de bara mycket battre pa att laga den an hemma haha.

I lordags blev det Bath, men pa grund av att det regnade till och fran hela dagen sa var det inte riktigt lika mysigt som det brukar vara men vi hade anda en bra dag. Jag och Luisa kopte godis pa en affar som nastan bara saljer naturgodis(dock tackt med choklad:P) till ratt bra priser. Sen sa kopte vi sushi pa M&S och akte hem och hade myskvall, vi hade tankt ga ut en svang men det var for regnigt och blasigt och taget var for forsenat for att vi skulle orka.

Idag (sondag)har jag varit i parken med pojkarna, Toby haller pa att lara sig cykla sa jag har sprungit efter och hallit i hans cykel lite grann men han behover inte sa varst mycket hjalp nu. Men det var fint vader idag iaf sa det var skont att vara ute ett tag, har nog brant mig lite pa kinderna igen.

Ikvall ska jag se pa tv for det ar basta tv-kvallen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0