Underbart varvader!!!

Och vadret har hallit i sig! En hel vecka har det varit varmt och soligt.. tills igar. Da hade vi lite engelskt regn och blasvader, men idag har det varit soligt och fint igen!! Inte lika varmt som det var i sondags dock, da var det shortsvader till och med!

Hade en jattebra helg! Var i stan med Julia i fredags pa dan och satt ute i solen med starbuckskaffe och sen tittade vi lite affarer och blev bada helt kara i en jattesot sommarklanning. Det ar ju sommarklader och bikinis for fullt nu overallt. Aven om jag tycker att det ar lite tidigt for bikinis sa ar det skont att vintern verkligen ar over pa riktigt nu!
  I lordags sa var jag hemma och hade en lugn dag for att halla mig borta fran affarerna och pa kvallen gick jag ut med Luisa, Julia och Christina. Det blev ett par mysiga pubar och tva for en drinkar. Blev en superbra kvall!
  I sondags gick jag pa en riktig langpromenad i det vackra varvadret, det var skont att rora pa sig och underbart att bara vara utomhus. Sen lekte jag och pojkarna massa kurragomma i tradgarden och pa kvallen var jag sa dar harligt trott som man blir av att vara utomhus en hel dag. Brande mig lite pa kinderna ocksa sa nu ar dom tomatroda... men det var det vart! Sondagkvallar ar basta tv-kvallen med Lark Rise to Candleford och Damernas Detektivbyra som har gatt i tva veckor nu och ar en riktig feel good serie:D

Idag har jag bakat en choklad- och apelsinkaka som faktiskt blev riktigt god om jag far saga det sjalv:P

Vet inte riktigt vad som hander under resten av veckan, men det blir nog nagonting med tjejerna pa lordag iaf. Vi har gjort en massa planer pa saker som vi har tankt hinna med under resten av tiden har, som lite dagsresor till Oxford, Cardiff, Bath osv osv osv.. Nu nar vadret har slagit finns det helt  plotsligt hur mkt som helst att gora!

Hade tankt lagga ut lite bilder fran helgen men eftersom vi alla ar likbleka och rodogda pa bilderna fran kvallen sa maste jag fixa dom lite forst, men det kommer:P

Sag att Bob Dylan ska spela pa The O2 den 25 april, nagon som ar sugen pa att se med mig? :P

Har forresten slut forsvarets hudsalva nu sa den som skickar en till mig kan fa en pase Percy Pigs som pris:P

Ha det bra allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0