Somrigt!

Nu har jag varit lite lat och inte skrivit på ett tag igen. Familjen kom hem förra lördagen så nu är allt vanlig vardag igen. Men det ar faktiskt rätt skönt det med.


Förra lördagen blev det bio med Luisa och Julia. Luisa hade varit hemma i Österrike i en vecka och haft besök och mellan det så var pappa här så jag hade inte träffat henne på ett tag så det var kul! Vi såg "Last Chance Harvey", den var jättesöt. Man kan ju inte klaga om Emma Thompson är med. Söndag var en rätt lugn dag men lite bak blev det i alla fall. Jag och barnen gjorde jordgubbstårta med en hemlig ingrediens i (som var nutella), den blev jättegod.


Under veckan hände det inte så mycket men barnen hade en typ studiedag i fredags så då blev det Legoland. Det var superkul! Tycker alltid att det är lika kul som barnen när vi gör sånt.

Lördag blev det en liten picnic med Luisa i en park i Swindon, det var mysigt, även om vi egentligen hade planer på att åka till Bath eller något sånt. Men det får väl bli till helgen istället kanske. I söndags så lekte jag mest med pojkarna. Det var strålande sol och vi var ute hela dagen och hoppade på studsmattan och åt glass, så lite solbränd hoppas jag att jag lyckades bli.



jediknights pa studsmattan:P


picnic i parken... m&s har bast frukt och bar!:D


apan Toby i parken:P

I veckan har det varit fint väder hittills, förutom idag då det blåste rätt mycket och just när jag hämtade Toby efter skolan så började det regna så vi tog genvägen nerför en backe över ett fält. Kände mig lite som Marianne Dashwood från Sense & Sensibility när vi sprang i regnet. Förutom att jag inte hade långklänning och snubblade förstås.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0