Mysdag:)

Idag blev en mysig dag. Borjade med att stiga upp ratt sa tidigt och ata frukost ute i tradgarden. Sen sa gjorde jag bort lite stadning och gick ut och solade ett tag. Laste en berattelse ur Just So Stories av Rudyard Kipling ocksa. De ar helt underbara, spraket ar fantastiskt!

Efter ett tag blev jag less pa att sola och gick in och satte mig vid datorn. Hade bara tankt tvarkolla lite for det var sa fint vader men fastnade framfor skype och pratade med Sarah i nastan tre timmar(fast det kandes absolut inte som sa lange:P), det var jattekul, var ju sa lange sen sist! Hoppas verkligen att hon kan komma och halsa pa snart!!!

Pa eftermiddagen kom Julia forbi en svang. Jag lyckades koka kaffe och vi satt ute och pratade en stund. Sen blev vi barnsliga och borjade hoppa pa studsmattan:P Hittade familjens kubbspel som de fick av sin forra svenska au-pair sa jag tvingade Julia att spela en omgang med mig. Det var kul och man far som sommarkanslor av det. Sen hon hade farit hem sa jag jag ut pa en jatteharlig kvallspromenad. Kom hem gjorde lite somrig mat som jag satt ute och at..
Kort sagt sa var det en bra dag!



Sjukt kul ar det:P Ska visst vara bra motion ocksa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0