Ensam Hemma

Som jag nog har skrivit förut så åkte familjen till Egypten förra fredagen, så jag hade huset för mig själv en under helgen. På fredagen åkte jag in till stan och efter ett tag ringde Julia och sa att hon skulle in så vi kollade i affärer ett tag och sen fick jag lift hem.

På kvällen kom Julia och Cristina och vi hade tjejkväll med middag, glass och brownies och tjejfilm(Sense & Sensibility). Det var jättemysigt.

Lördag blev det Lydiard Park med Julia och bio på kvällen. Söndag blev en impulsresa till Oxford. Det var jättevarmt och soligt och Oxford är verkligen en mysig stad då sa det blev en riktigt bra dag. Var lite trött på kvällen så slappade framför tv:n ett tag innan jag gick och la mig.









Varldens gulligaste affar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0