Sommar sommar sommar:D

Helt fantastisk vecka!! Jattevarmt och soligt varje dag! For varmt faktiskt.. aldrig ar man nojd:P
Har varit ratt lat pa grund av varmen(eller skyller pa den iaf), i onsdags akte jag in till stan och satt pa starbucks uteservering med Luisa ett par timmar. Var riktigt harligt att bara sitta dar i skuggan och titta pa folk och njuta. I torsdags hade jag tid hos optikern i Cricklade sa jag cyklade dit. Det var varmt sa det var lite jobbigt men anda ratt harligt.

Igar blev det bio med Julia och Danielle. Vi sag My sister's keeper. Den var jattebra, men rekommenderas inte om man inte kanner for att grata ogonen ur sig pa bio:P Men skamt asido sa var den faktiskt riktigt riktigt bra! Fick en verkligen att borja fundera. Trots att den var sa sorglig sa madde man anda bra efterat pa nagot konstigt satt.

Idag har jag inte gjort sa mycket. Cyklade till Lydiard Park imorse och satt dar och laste ett tag. Sen sa har jag gjort iordning ett par paket med grejer som jag ska skicka hem och slappat lite. Lisa och Mark ar i Cambridge till imorgon sa jag ar ensam med pojkarna nu, har just sett lite pa tv med dem och last en liten saga. Jag tycker om att vara barnvakt, det ar sa mysigt att lasa for barnen innan de ska ga och lagga sig. Nu ska jag sitta ute och njuta av kvallsolen ett tag innan det ar dags att slappa framfor tv:n lite och sen sova.

Kan inte fatta att det bara ar tre veckor kvar nu! Kanns verkligen som att de senaste tre manaderna bara forsvann! Har massor planerat framover nu ocksa sa tiden kommer sakert att ga alldeles for fort som vanligt.

Har foresten en inneboende pa mitt rum. Hur lange kan en spindel sitta still utan att rora sig? For den i mitt rum har inte rort sig pa nastan tva dagar nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0