Bio, pub, bowling, pub..

Forra veckan var inte lika fin som veckan fore.. var lite halvmulet och regnigt ibland.. hmm kommer inte riktigt ihag vad jag gjorde allt mest, gamla vanliga sakert:P

I fredags var jag barnvakt och eftersom jag inte ar har nar pojkarna fyller ar i augusti sa bjod jag dem pa bio. Vi sag Ice Age 3, den var faktiskt ratt rolig.. inte lika bra som den forsta men pojkarna gillade den och det var ju huvudsaken!

Lordag blev en slappardag men pa eftermiddagen akte jag till Luisa och vi gick till puben en svang.. det var riktigt kul! Vad som borjade som en ganska lugn myskvall slutade med liveband och fullt med unga manniskor pa dansgolvet, vem visste att det kunde vara sa roligt pa den lokala puben? for att citera Luisa:P
 
Pa sondag eftermiddag blev det bowling med familjen, Toby vann och jag kom tvaa sa jag var ratt nojd med det.. Har inte bowlat pa ar och dag, men det var jattekul!

Sen pa kvallen sa blev det hemmagjorda hamburgare i tradgarden med chokladkaka och underbar Marshfield farm glass till efterratt.. helt seriost sa ar den typ godare an Ben & Jerry's:P far man saga sa?

Eftersom jag inte hade lyckats traffa Julia pa hela helgen(vi gick om varandra lite i planeringen) sa kom hon forbi pa mandag kvall och vi gick till puben i Purton och satt dar och pratade ett tag. Det var mysigt med tjejsnack ett par timmar.

Annars sa har jag inte gjort sa mycket i veckan... haller pa att baka bullar nu sa jag hoppas de blir bra:)
Hade ju tankt ta bilder pa typ allt nu sista tiden, men jag kommer helt enkelt inte ihag att ta kort nar det galler... det ar sa roligt att ha sa det ar synd, men har kommer iaf nagra bilder!


Luisa pa puben


Toby pa bowlingen


mmmmm need i say more?


Den alskade studsmattan... fast jag brot nastan nasan pa den haromdagen nar Toby ville lara mig tricks:P Far val helt enkelt acceptera att jag ar for osmidig:P


Kvallen avslutades med dockteater som av mig fick 5/5 stjarnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0