Promenad!

Nu nar det har varit sa himla fint vader sa har jag varit ute och gatt och utforskat ratt mycket runt Purton. Finns vandringsleder overallt sa man kan typ ga hur langt som helst utan att ga vilse om man bara foljer pilarna.
Har kommer lite bilder fran en liten runda som jag brukar ga.


Jag bor i huset som ar bakom det som det ser ut som att pilen pekar pa( man kan se lite av det om man tittar noga:P).



En mysig liten gangvag...










Genom grinden..









Min favoritbank:P


Blommor overallt!


Dar vill jag bo:P




Forbi kyrkan..






Och hemat igen...

Men nu ska jag ut och ga igen, jattefint vader idag!!

Ha det bra allihopa:D

Kommentarer
Postat av: Eve

Gud så mysigt det ser ut:D

2009-04-29 @ 23:02:32
Postat av: Lovisa

Vad fint och grönt! Här har jag just börjat se våran gräsmatta. ;)



Glad Valborgs! ^^ =)

2009-04-30 @ 14:46:50
URL: http://iastald.blogg.se/
Postat av: Lina Lindberg

Såg ut att vara ett jättetrevligt ställe att ta långa härliga promenader på! Ha en trevlig valborgs förresten!

Kramar från Lina

2009-04-30 @ 23:27:38
URL: http://linalindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0