Hav, sol, strand och lov!

Hmm, vad har jag gjort sen sist jag skrev..

Forra veckan gjorde jag inte sa varst mycket. Var ute och gick en massa och en dag akte jag in till stan.. kopte endast en glass, forsoker spara pengar till london om en och en halv veckan nu.

I lordags akte jag med familjen till Poole, som ligger vid kusten. De funderar pa att flytta dit sa de ville kolla runt lite. Vi var pa stranden ett tag ocksa kollade vi pa hus. Det var hur fint som helst!! Vadret var underbart och det va palmer overallt.. kandes verkligen inte som England. Eller i alla fall inte som det har varit hittills. Blev en tidig morgon och en lang dag sa det var skont med en ratt sa tidig kvall nar vi kom tilbaka. Hade lyckats branna mig pa kinderna ocksa sa nu har jag lite fraknar.

Idag var forsta dagen pa pojkarnas tva veckor langa pasklov, sa jag tog pojkarna till parken ett tag. Ibland onskar man att man hade fyra par ogon, for bada tva skriker hela tiden "titta pa mig, titta pa mig" fran tva olika hall, men jag far val noja mig med att vrida huvudet lite extra fort istallet.. Tva till ogon hade nog fatt mig att se lite laskig ut i alla fall:P

Har kommer lite bilder pa mig och Luisa med en starbucks i solen i stan och mig och barnen i solen pa stranden.




Ja, det dar var den basta bilden vi lyckades ta:P




Toby solar:P Eller han gjorde det i typ fem sekunder i alla fall...



Gissa om dom blev sandiga:)



Vinden i ansiktet och solen i ogonen = en bra ursakt att inte bli bra pa bild:P Men kolla in stranden, kan ni fatta att det dar ar borjan av april?!?!



Katten Sydney gillar att sova i min sang. Lite random men jag tankte att hon skulle fa vara med pa ett horn nagon gang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0