Filmtipset!

Sa, nu har forsta veckan av lovet gatt och vadret holl i sig till i torsdags.. Men vi hann vara ute ratt mycket i alla fall, gick till parken varje dag sa friskluft har vi fatt:P

Igar var jag i stan med Luisa och mitt i alltihop sa bestamde vi oss for att ga pa bio sa vi tog bussen dit och kollade vad som gick, det blev "The Boat that Rocked". Den var riktigt bra! Helt underbart soundtrack ocksa!!! Var lange sen jag skrattade sa mycket i en biosalong:D Blev middag pa Pizza Hut ocksa. Av nagon anledning sa finns det alltid en Pizza Hut bredvid en bio har:P

Idag ska jag pa nagon utflykt med familjen, kan inte gora sa mycket i helgen for jag maste spara pengar till London nasta helg, maste erkanna att det inte har gatt sadar jattebra hittills men nagot kommer jag val ha rad att kopa iaf:P

Jag aterkommer efter London, kanske blir lite mer intressant inlagg da:P Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0